1st KOS ENDURO MTB

Οργανωτής: Lesvos Ride
Προσθήκη στα Αγαπημένα
kos enduro mtb 2020
Lesvos Ride
Μέρος: Kos 853 00, Greece
Πάρε Οδηγίες
Περιγραφή

Η Κως αποκαλείται το νησί του ποδηλάτου. Ο ποδηλατοδρόμος της Κω ξεκινά από την παραλία του Φάρου και εκτείνεται ως το τέλος της παραλίας του Ψαλιδιού, μια απόσταση περίπου 13 χιλιομέτρων που χρησιμοποιείται από πολύ κόσμο για μετακίνηση ή για βόλτα. Από το 2016 και έπειτα ξεκίνησαν να δημιουργούνται τα πρώτα ορεινά ποδηλατικά μονοπάτια στο νησί από μία παρέα φίλων με σκοπό την ψυχαγωγία και την διασκέδαση. Τον Μάρτη του 2017 έλαβε χώρο μια εβδομαδιαία Ευρωπαϊκή δράση διάνοιξης μονοπατιών (Aegean Trails project) στα Δωδεκάνησα που πέρασε και από την Κω και επαναλήφθηκε το 2018 με μεγάλη επιτυχία. Αυτή ήταν και η επίσημη αρχή στον χώρο της ορεινής ποδηλασίας και της διάνοιξης ορεινών μονοπατιών δίπλα σε επαγγελματίες του χώρου (Trail brothers).

Η περιοχή που βρίσκονται τα μονοπάτια είναι το όρος Σύμπετρο με υψόμετρο 470 μέτρα που βρίσκεται πάνω από την πόλη της Κω. Μέρος του όρους Δικαίου που κόβει κυριολεκτικά το νησί στην μέση χωρίζοντας την ηφαιστειογενή νότια πλευρά από την κατοικημένη βόρεια πλευρά που είναι δεντροφυτεμένη με πεύκα και ευκαλύπτους από το 1960.

Η ομάδα MUD TURTLES συμμετέχοντας στις δράσεις διάνοιξης μονοπατιών και μαθαίνοντας δίπλα στους καλύτερους ανάλαβαν την συντήρηση των καινούργιων μονοπατιών, την αναδιαμόρφωση των παλαιών και την δημιουργία νέων .Έτσι λοιπόν έχοντας ολοκληρώσει ένα μεγάλο δίκτυο ποδηλατικών μονοπατιών μας καλεί να τα γνωρίσουμε διοργανώνοντας με την βοήθεια μας το 1st KOS ENDURO MTB.

Με την έναρξη του κυπέλλου δίνεται η δυνατότητα σε οποιοδήποτε αθλητή, οποιασδήποτε κατηγορίας, να ενταχθεί στην κατηγορία MEN. Μετέπειτα αλλαγή κατηγορίας για την υπόλοιπη αγωνιστική χρονιά απαγορεύεται.

• UNDER 21 (Για τους κάτω των 18 απαραίτητη η παρουσία και υπογραφή, σε ειδική υπεύθυνη δήλωση που θα τους δοθεί από την γραμματεία του αγώνα, από κηδεμόνα ή συγγενικό τους ενήλικο άτομο).
• MEN (22 – 38 ετών)
• MASTERS (39 – 46 ετών)
• VETERANS (+47 ετών)
• WOMEN
• HARD TAIL
• E-BIKES (Συμμετέχουν τα ποδήλατα με ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης "PEDELEC" με κινητήρα έως 250 W και κόφτη στα 25 χλμ. και χωρίς χειρόγκαζο. Σε αντίθετη περίπτωση η συμμετοχή θα θεωρείται άκυρη. Όλοι οι χρόνοι των E-BIKES θα τοποθετηθούν σε δική τους βαθμολογική κατάταξη και όχι στην γενική κατάταξη του αγώνα).

Η σειρά εκκίνησης για κάθε αγώνα, θα ορίζεται από τον πρόλογο που θα γίνεται την προηγούμενη του αγώνα. Οι αθλητές θα εκκινούν στις ειδικές διαδρομές κάθε 1 λεπτό σε συγκεκριμένο χρόνο που θα τους έχει δοθεί.

Σε περίπτωση που κατά την διάρκεια της ειδικής διαδρομής ο επόμενος αθλητής προλάβει τον μπροστινό του τότε ο μπροστινός είναι υποχρεωμένος να τον αφήσει άμεσα να τον προσπεράσει.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας νικητής ανακηρύσσεται ο αθλητής με τον γρηγορότερο χρόνο στην τελευταία διαδρομή.

Αθλητής που δεν τερματίζει σε κάποια ειδική διαδρομή έχει το δικαίωμα να κάνει αίτηση στην γραμματεία και ανάλογα τον λόγο του μη τερματισμού, να αποφασίσει η γραμματεία εάν θα του επιτρέψει να εκκινήσει από την αρχή την ειδική διαδρομή ή να τον θέσει εκτός αγώνα.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΓΩΝΑ

Οι κανόνες που ακολουθούνται είναι της Παγκόσμιας ποδηλατικής Ομοσπονδίας "UCI"
Οι Ειδικές Διαδρομές (SS) είναι τουλάχιστον 3 με συνολικό χρόνο τα 10 λεπτά από τον γρηγορότερο αθλητή. Οι διαδρομές κατά κανόνα είναι κατηφορικές με ανηφορικά τμήματα που στο σύνολο τους να μην ξεπερνάνε το 10% της συνολικής κατωφέρειας της ειδικής.
Οι συνδετικές Διαδρομές (LS) είναι στη διακριτική ευχέρεια του διοργανωτή. Μπορεί να γίνουν με όχημα που θα διαθέσει ο διοργανωτής ή οι αθλητές ποδηλατόντας ή ένας συνδυασμός και των δύο.
Στην αρχή κάθε ειδικής θα υπάρχει σταθμός ελέγχου.
Η έναρξη και ο τερματισμός κάθε ειδικής θα είναι εμφανώς σηματοδοτημένες και θα είναι στη θέση τους την μέρα που ο διοργανωτής θα ανοίξει τις διαδρομές για προπόνηση.
Κάθε ξύλινη κατασκευή θα πρέπει μα φέρει ειδική αντιολισθητική επιφάνεια. Σε κάθε δύσκολο πέρασμα θα πρέπει να υπάρχει μία 2η γραμμή ασφαλείας.

ΧΑΡΤΗΣ ΑΓΩΝΑ

Ο διοργανωτής θα παρέχει χάρτη του αγώνα σε εμφανή θέση την ημέρα του αγώνα στον χώρο της γραμματείας. Ο χάρτης θα είναι στην διάθεση των αθλητών σε ηλεκτρονικό αρχείο και θα έχει δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του αγώνα. Οι αναβάτες καλούνται να μελετήσουν το χάρτη και να κατανοήσουν τη διαδρομή του αγώνα πριν από την εκκίνηση για τον αγώνα.

ΣΗΜΑΝΣΗ ΑΓΩΝΑ

Ταινία σήμανσης θα ορίζουν τις ειδικές διαδρομές. Όπου δύο κομμάτια ταινίας έχουν τοποθετηθεί και στις δυο πλευρές της διαδρομής, οι αναβάτες πρέπει να περάσουν ανάμεσα τους. Στις περιοχές αυτές, αν τις προσπεράσουν, τις διασχίζουν ή διέλθουν από την ταινία στη λάθος πλευρά θα θεωρηθεί ως κόψιμο πορείας. Για να συνεχίσουν την διαδρομή και να θεωρούνται έγκυροι θα πρέπει να επιστρέψουν στο σημείο που έκαναν το λάθος. Εάν συνεχίσουν θα αποκλειστούν από τον αγώνα.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ

Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να παρέχει ασθενοφόρο κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Σε απομονωμένες περιοχές κάθε αναβάτης είναι υποχρεωμένος να φέρει σφυρίχτρα που θα χρησιμοποιήσει σε περίπτωση ανάγκης.
Σε περίπτωση που ένας αναβάτης αντιληφθεί τραυματισμό άλλου συναθλητή οφείλει να το αναφέρει στον επόμενο κριτή της διοργάνωσης που θα συναντήσει. Αθλητής που σκοπίμως δε πράξει τα ανωτέρω θα αποκλείεται από τον αγώνα. Αθλητής που καθυστέρησε προς βοήθεια τραυματισμένου συναθλητή του, η διοργανωτική αρχή θα του δώσει την δυνατότητα να ξανά κάνει την ειδική διαδρομή.
Αθλητής που υπέστη τραυματισμό θα πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες του γιατρού του αγώνα. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης θα αποκλείεται από την συνέχεια του αγώνα.

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Ο διοργανωτής υποχρεούται για την ασφάλεια των αθλητών να ανοίξει τις ειδικές διαδρομές για προπόνηση τουλάχιστον 2 μέρες πριν την έναρξη του αγώνα και θα υπάρχει ενημέρωση για τις ώρες και τον τρόπο μεταφοράς.
Οι διαδρομές θα είναι κλειστές προς τους αθλητές πριν την έναρξη των δοκιμαστικών. Αθλητής που θα δοκιμάσει τις διαδρομές πριν την έναρξη των δοκιμαστικών θα αποκλείεται από τον αγώνα. Όμως επιτρέπεται το περπάτημα της διαδρομής ακόμα και όταν αυτή είναι κλειστή.
Οι αθλητές απαγορεύεται να κινούνται με το ποδήλατο ή περπατώντας ανάποδα στη διαδρομή κατά την διάρκεια της προπόνησης.

MΕΤΑΦΟΡΑ

Ο τρόπος μεταφοράς των αθλητών κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών, θα καθορίζεται από τον διοργανωτή και μόνο με τον τρόπο που θα ανακοινώνει κάθε φορά. Αθλητής που δε θα τηρήσει τις οδηγίες αυτές θα αποκλείεται από τον αγώνα.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Οι αθλητές είναι υποχρεωμένοι να φορούν κράνος, γάντια και γυαλιά κατά την διάρκεια της προπόνησης και του αγώνα (ειδικών διαδρομών αλλά και των συνδετικών).
Κατά τις ειδικές διαδρομές υποχρεούται να φορούν κράνος γάντια, γυαλιά ή μάσκα και επιγονατίδες
Αναβάτης που δε πληροί τους κανονισμούς ασφαλείας θα αποκλείεται από τον αγώνα.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΑΒΑΤΗ

Κάθε αναβάτης πρέπει να θυμάται πως κατά την διάρκεια της προπόνησης και του αγώνα, είναι αποκλειστικός υπεύθυνος για τον εαυτό του και για τον εξοπλισμό του.
Τα παρακάτω υλικά οι αθλητές, για την δική τους ασφάλεια, καλό θα είναι να έχουν μαζί τους κατά την διάρκεια της προπόνησης και του αγώνα.
• Σακίδιο πλάτης ή μέσης με υδροδοχείο
• Τζάκετ αντιανεμικό / αδιάβροχο
• Κιτ πρώτων βοηθειών
• Κιτ επιδιόρθωσης ελαστικών
• Εργαλεία
• Τροφή
• Σφυρίχτρα

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

Ο διοργανωτής θα επιδείξει την/τις περιοχή/ες όπου οι αθλητές θα μπορούν να δεχτούν εξωτερική βοήθεια. Οι χώροι αυτοί θα είναι σημματοδοτημένοι με αρχή και τέλος ώστε να γνωρίζουν οι συνοδοί. Δεν επιτρέπεται η προσφορά φαγητού σε αναβάτη από οποιονδήποτε. Οι συνοδοί που θα μπορούν να βρίσκονται στην ζώνη εξωτερικής βοήθειας θα πρέπει να έχουν δηλωθεί ως "ΒΟΗΘΟΙ" κατά την διάρκεια των εγγραφών στην γραμματεία του αγώνα και θα προσφέρουν βοήθεια στους αθλητές μόνο στην ΖΩΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ "FEED ZONE" και μόνο εκεί. Οι "ΒΟΗΘΟΙ" δεν επιτρέπεται να βρίσκονται μέσα στην διαδρομή του αγώνα παρά μόνο στις Ζώνες Εξωτερικής βοήθειας.
Μόνο στις ΖΩΝΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ "FEED ZONE" οι αναβάτες μπορούν να αλλάζουν τα εξαρτήματα των ποδηλάτων τους και να δεχτούν τροφοδοσία με την βοήθεια των " ΒΟΗΘΩΝ"
Σε περίπτωση που αθλητής δεχθεί βοήθεια εκτός της ΖΩΝΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ "FEED ZONE" θα έχει βαθμούς ποινής 5΄λεπτά.

ΠΟΙΝΕΣ

Οι αγώνες Enduro γίνονται σε απομακρυσμένες περιοχές με ιδιαίτερο φυσικό κάλος και πολιτισμική κληρονομιά. Οι αναβάτες οφείλουν να σέβονται το περιβάλλον και να μην επιδρούν αρνητικά σε αυτό. Προς αυτόν τον σκοπό κατά τη διάρκεια του αγώνα αλλά και των επισήμων δοκιμαστικών όλες οι παρακάτω παραβάσεις επιφέρουν την ποινή του αποκλεισμού από τον αγώνα ή και από μελλοντικούς αγώνες του get2gether ENDURO MTB.
• Ρίψη απορριμμάτων.
• Παρεμπόδιση άλλου αθλητή ή αντιαθλητική συμπεριφορά.
• Μη συμμόρφωση σε οδηγίες κριτών.
• Αγένεια – Ανάρμοστη συμπεριφορά προς την οργανωτική επιτροπή, κριτές, εθελοντές κλπ.
• Εγκατάλειψη συναθλητή που βρίσκεται σε ανάγκη και ζητά βοήθεια και μη ενημέρωση κριτή ή υπευθύνου σταθμού.
• Μη παρουσία σε σταθμό ελέγχου.
• Χρήση απαγορευμένων ή ναρκωτικών ουσιών.
• Άρνηση εξέτασης από γιατρό της διοργάνωσης αν αυτό κριθεί απαραίτητο οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του αγώνα.
• Εγκατάλειψη του αγώνα και μη ενημέρωση κριτή ή υπεύθυνου σταθμού.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ / ΑΡΓΟΠΟΡΙΑ

Αναβάτες οι οποίοι φτάσουν αργοπορημένοι στην εκκίνηση της Ειδικής Διαδρομής πρέπει να ακολουθήσουν τις εντολές του αφέτη και να μπουν στην διαδρομή μόνο όταν τους επιτραπεί.
Αναβάτης που δεν ακολουθήσει τις εντολές του κριτή τότε θα του επιβάλλεται χρονική ποινή ή και αποκλεισμό από τον αγώνα.
Αναβάτης ο οποίος φτάσει στην εκκίνηση Ειδικής Διαδρομής σε περισσότερο από 30 λεπτά μετά από την προκαθορισμένη ώρα θα αποκλείεται από τον αγώνα.
Ο διοργανωτής του αγώνα είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή των κανονισμών και έχει τον τελικό λόγο.

 

Xtreme Greece
Πρόσθεσε Σχόλιο...
Θα πρέπει να κάνετε Είσοδος για να προσθέσετε το σχόλιο σας!